PERSBERICHT Fishing hero 4 a day

zaterdag 5 juli 2014 van 10.00 uur tot 15.30 uur

DSC_1012.jpg

Ook dit jaar wordt er weer een visdag voor de jeugd georganiseerd. In samenwerking met de Hengelsportfederatie Groningen/Drenthe, Visgids Groningen, het MJD en vele vrijwilligers gaan we de kids die het wat minder hebben getroffen in deze wereld een fantastische visdag bezorgen.

Speciaal voor kids die het verdienen om er eens een keer een dagje op uit te gaan.

De locatie is net als vorig jaar Camping De Waterwolf. De eigenaar, Bert Brink als ook havenmeester Jan, hebben het terrein én trailerhelling weer belangeloos beschikbaar gesteld.

Een hele vloot compleet uitgeruste visboten (o.a. voorzien van dieptemeters, fishfinders, hengels en bakken vol met het meest waanzinnige kunstaas) ligt klaar om op 5 juli 2014 een grote groep, speciaal uitgenodigde, kids een geweldige dag te bezorgen. Sommige van deze kids hebben nog nooit gevist, anderen weer wel maar nog nooit vanuit een boot én met het juiste materiaal. En zeg nou eerlijk wie zou er nu niet eens een grote snoek of snoekbaars willen vangen? Met de juiste apparatuur, materialen en uitleg van de enthousiaste vrijwilligers wordt díe kans in ieder geval voor de kids vergroot.

DSC_2927.jpg

Een flink aantal vissers met hun visboten komen, speciaal voor deze gelegenheid, vanuit het hele land naar camping De Waterwolf. Ook een afvaardiging van Sportvisserij Nederland zal aanwezig zijn in de vorm van Ed Stoop (ook bekend van VISTV).

In totaal zullen ongeveer 50 vrijwilligers die dag in touw zijn om er een geslaagde dag van te maken.

De dag begint voor de kids om 10.00 uur en duurt tot ongeveer 16.00 uur!

Vorig jaar was de eerste editie van Fishing Hero 4 A Day en het was een enorm succes!logo-hfgd-155x92hsf groningendrenthe

Kijk hier voor een impressie en verslag van vorig jaar!

Telefonisch meer informatie? Bel 06-23562166 (Robert van der Kamp, Visgids Groningen) of 06-22245936 (Marjan Dijkinga, Visgids Groningen).